Jun 14, 2010

BERCUTI SEBENTAR.


Penulis dan krew2 yang terlibat akan bercuti kejap. Xlame pon. 2,3 ari je. Kepada semua peminat janganlah anda khuatir. Walopon aku xada, tapi meow2 tetap ada utk melayan kerenah kamoo semua. ahahh.

Pesanan daripada meow2 utk tuan dia : " Balek nanti, belikan hadiah dan makanan yg sedap sket." meoow.

Pesanan tuan kpd meow2 nye : " Boleh aje. Yang penting jgn nakal2. Kalo ada org dtg nk culik, wat bodoh je. Dan kalo ada yg comey2 datang, rekemen la kt tuan. " hohohoho. 

Begitulah serba sedikit perbualan yg sempat penulis rakamkan antara diri penulis sendiri dgn meow2 atas 2..
Eh, kenape nanges ni?? Betol la. Aku g xlama. Jgn riso ye. Doakan perjalanan kami selamat pergi dan selamat pulang. Haa. Jgn lupa tinggalkan kentut anda d ruangan kentut yg d sediakan d seblah kiri anda 2. Pada yg tanak kentut, leh la tulis kt kotak satu lagi ye. hoho.

Okeh. Beta akan berangkat jam 5 pagi nanti. Sebab pe awal sgt? sbb tanak lambat. muahaha.
Bukan pe, skang ni cuaca makin panas. Kalo pukol 12 baru nk g, x ke hangit sumanya nanti. ehehh.

Jaga diri leklok ye meow2. Tuan mu akan kembali dgn wajah baru. hoho

" JOM BERCUTI "



6 comments:

Anonymous said...

alaaa... :(

nanti nak buli sape lak.. hukhuk

meoow2!! gi cakar tuan kamu tu

Ajelip™ said...

ahaha. nk buli sape?? meow2 ke tuan dia? hoho

Rozana Razali said...

ko nak gi mana?? x btau aku pon.. baru nak suh ko jd driver aku sabtu ni.. kenduri kawen kwn aku kt bgn serai.. =P

Ajelip™ said...

HOHO. YEKE? ni ha aku balek dh =))

Rozana Razali said...

ok, nak x jd driver??

Ajelip™ said...

kenduri 2 ktne??