Jun 30, 2010

NAIF ITU COMEL



Ada sesapa yg terasa ke ngn nama NAIF 2? hohoh. Idok ler. Itu bukan nama khas! Ia adalah sejenis spesis kata adjektif. hoho. Ntah ye ke dak. Tapi yg penting, bukan nama org.

Pesal aku xbg abeh cerita Merah 2?? Haa. Xleh. Tiap kali aku menaip sal cite 2, bulu roma sentiasa meremang. Dan pada mlmnya aku bermimpi yg bukan2. So, nanti2 la aku smbg ek. ahahh. Berbalik pada tajuk. Naif yg aku maksudkan d cni adalah 'naive' ataupon kenaifan ataupon blurr je, ataupon N.A.I.F . Aaa, ada phm? Ish, sape xphm tgk kamus la. Susa la nk gtau. hoho

Ape yg aku nk bgtau ialah naif 2 sebenarnya membuatkan seseorang nampak comel. Haa. Anda mahu kelihatan comel?? Tapi kena ingat, naif 2 bukanlah sesuatu yg d buat2. Ia dtg dgn sendirinya.. Sape2 yg buat2 naif, buat2 comel plak pas2, memang makan penampo kalo aku nmpak. ahahha. Sebab nmpak bodoh sgt kalau benda d buat2 g2. Bukan pe, kekadang yg jenis2 naif ni, diorang xbersalah.. Diorang selamber.. Diorang d kategorikan dlm golongan lembab jugak. Tapi bukan lembab dlm pelajaran. Cuma lembab sket la bab2 yg diorang xpenah tau. Lambat tangkap @ LAMPI sket. 2 suma bukanlah menjadi satu masalah. Aku pon suka tgk orang2 yg naif. yg slow. Aku maksudkan pompuan ye. Laki ni jarang la ada yg naif2 gitu.. Bukanla takde kan, tapi kebanyakan nya, laki ni byk helah dan tipu muslihat. hohoho. Mahap la kalo sape2 xsetuju. Aku cuma ckp pd pandangan aku. Kalo korg x naif, xyah la perasan plak! ehehh.

Lucu bila tgk mereka ini. Cara mereka berkata2, cara mereka ketawa. Cara mereka melakukan sesuatu. Nampak cute je. muahaha. Aku lagi suka tgk jenis2 naif n slow drpd jenis cergas dan terlalu berpelajaran. hoho. Tahla. Xseswai la ngn aku kalo jenis anak2 datin ni. Mcm langit ngn bumi ha. Cuma aku rasa respect je kat yg suka berdikari. Mereka sgt kool. hoho. Bukan pe, aku tulis sal ni sebab aku terjumpa golongan naif yg sgt comel tgh hari tadi. D mana? hoho. Adala.lalala. Cehh menggedik pehal lak mat. 

Xnak panjang2. Bukan ada yg baca. Buat penat aku tulih je. hoho. Kena kua lagi mlm ni walaupon xde bola. Haish, ni hal laki2. Jgn nyebok. muohohoh.  Dadada~


2 comments:

maya mayonis said...

daripada duk kluaq malam2, baik duk rumah jaga adik.ahaks

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

hoho. kuaq p mkn bersama kgkwn. adik xpa. besaq dah. :D