Jun 6, 2010

< PEHAL LA KAU COMEL SGT >

Sape yg comel? Anda terasa? X MALU !! haha. Bukan2. Post ini d tujukan khas buat si comel 
MIA SARA NASUHA!
Aku ter tgk AdaMaya pon sbb dia je. Bukan aku ikuti kt tb ye. Aku ter donload arituh. wahaha.

Sekarang dia baru berumor 5 tahun. Aku dah 20. Beza 15 tahun. Agak2 boleh x aku masok minang?? huahua.

Sudah2. Aku cuma ingin memuji ciptaan ilahi yg tiada tolok banding nya. Jadi, sama2 la kita bersyukur dgn nikmat2 yg dia pinjamkan..

Jgn lupa diri ye anak2 sekalian. Pesanan ikhlas dari CERITERA-SEHELAI-KERTAS. Jom ushar sket2 gmbor budak mia ni. Cuba teliti d mana kecomelan dia sebenarnya,, chiaaoo~



seblom pape, mintak izin kt mak ayah mia dulu ye. 


Haa, ni tym shooting AdaMaya. Pergh~


Yg ni tym tgh shooting. Aigooo!


Yg ni dia tgh berehat2. Aduhai~


Macam bidadari dr kayangan. Urgh,,


Xtido aku tgk dia ni.


Love kt aku kot. hehehh.

Itulah serba sedikit. Anda rasa dia comel x?? Atau anda rasa anda lagi comel? huhu. Terpulang lah. Mata masing2 kan. Ape pon, manusia ni adalah sebaik2 kejadian. Jgn mengeluh. Belajar bersyukur. Ok? dadada~

8 comments:

nisyaheartz said...

dia memang chumey :)

kalau sanggup tunggu lagi 17 taun, boleh la kot masok meminang dia heheee

:)

Bukan Kerna Nama said...

hehe. lame lagi tuh. bejanggut la tggu

HonEyBuNNy said...

adusss..comeiii r..nak anak comei cmne...huuhu

Bukan Kerna Nama said...

boleh. byk kn berdoa.. :)

aesthetic said...

haha..cpt2 la kwen..biar dpt ank cumil cmni...^^

Aiza Zaleha said...

hahaha.betul2.die comelll sangat!gewamm.;)

cik aiEnZ said...

alahai amani ni...dy mmg comel
siyes sweet sgt lah budak ni
law buleyh jd adeq la
tapi lam mmpi
hoho

Bukan Kerna Nama said...

beliau memang sgt sweet =))