Jun 10, 2010

KUCING D PERLAKUKAN SEBEGINI (T.T)

Xtahu la korang penah tgk ke x vid neh. Ape pon sama2 saksikan kekejaman MANUSIA yg punya akal fikiran terhadap KUCING yg xde akal. Tengok lah..

PERHATIAN!  VIDEO INI TIDAK MENGANDUNGI AKSI2 NGERI. SO, JANGAN TAKOT NK TENGOK EK. 

9 comments:

Ryan Valentine said...

pernah tgk kat fb ari tue..
mmg kejam org wat miao miao camtue..
tegal mencuri ikan jak, kedua kakinya dipotong.. cian, dah la lapar..
mun manusia, mok kah dipotong kedua tgn sebab mencuri ikan?
anyway, ng sad la.. tuhan seolah2 nanga jak..

Bukan Kerna Nama said...

hoho. klaka swak ndah ktk owh.. mek student unimas. paham jwak sket2. 1st year baru. huhu

cik aiEnZ said...

owh vid ni jgn ckp la
ta sggup dah nak tgk
ase nak nges guling2 kat lantai je
dah bape kali bukak
setiap kali bukak la menanges
huhu

Bukan Kerna Nama said...

hoho. sgt ber sensitiviti ye cik aienz.

cik aiEnZ said...

huhh biase
mara gaban lah kat org yg wat ni
emg tak punye otak
huhu

cik paro said...

sedihnya..
sampai hati orang tu potong kaki kucing tu,,
dah la comel..
nsb baik ada org saggup bela dia..
dah besar da sekarang...
mesti comel..
sian dia jalan camtu..

nisyaheartz said...

penah tengok..
memang kesian sangat2 kat meow tu.. banyak manusia takde hati kat dunia nih

starzieti said...

ta sanggup nak tgk..
org post at fb pown ta bukak..

Wan said...

ades.. kenapaka kuceng itu diperlakukan sebegitu rupa.. tapir tol!