Jun 9, 2010

APAKAH JENIS DARAH KAMOO?

HOHO. Pada hari ni aku berminat untuk sama2 berkongsi pasal darah. Anda semua ada darah x??
Pada yg xde darah, beh bek korang tgk cermin. Btol ke x korg ni manusia! kuahkuah.
Perhatian! Aku tanya DARAH ye bukan DARA!! So, jgn tersilap tapsir pulak. wahahaha
Ada org bagitau aku, kita leh tahu sifat seseorang melalui darah. Mayb ada dlm kalangn kamoo2 ni yg dh tau,
tapi xpe. Aku tetap nk story jugak pada yg berminat nk tahu! Sape yg nk tau sgt 2?? meh ikot pakcik meh.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

mari menderma darah d samping mengecheck darah anda!

KUMPULAN DARAH O

Ini adalah jenis pemimpin. Saat melihat sesuatu yg diinginkan, org dgn kumpulan darah ini akan berusaha mencapainya. Anda juga termasuk trend-sitter, setia, punya daya juang tinggi dan percaya diri yg kukuh. Kelemahan anda adalah mudah cemburu, agak sombong dan cenderung amat kompetetif. Uiyooo!

KUMPULAN DARAH A

Anda suka keselarasan, kedamaian dan organisasi. Boleh bekerjasama dgn baik dgn org lain, peka, sabar dan penuh perhatian. Namun kelemahan anda adalah tidak boleh melakukan sesuatu dgn santai dan cenderung keras kepala.. Haa. Begitu~

KUMPULAN DARAH B

Anda punya tabiat keras dan individualis, suka terus-terang tanpa memikirkan org lain dan melakukan segala sesuatu dgn cara sendiri. Namun anda juga kreatif & fleksibel & boleh beradaptasi dgn mudah terhadap situasi. Namun kelemahan yg anda miliki adalah cenderung terlalu mandiri, yg boleh merugikan.. Mcm 2 pulak~ Haishh

KUMPULAN DARAH AB

Dingin dan terkawal, makanya tak menghairankan teman menjadikan anda sebagai tpt berkongsi cerita, terutama urusan perasaan dan hati. Anda dilahirkan utk menghibur org lain secara semulajadi. Namun sayangnya anda cenderung moody dan sukar membuat keputusan, kadang-kadang boleh menyakiti hati orang lain. Oooo. Patot la.. uhhuuhh.

Tudia anak2 sekalian. Ape jenis darah kamoo? Betol ke x benda alah ni?
Haa, jgn la terlalu taksub dan percaya 100% k. Ini hanyalah kajian yg d lakukan secara rawak dan kepada orang2 yg terpilih sahaja. Mungkin ada la sket2 persamaan kan. Terpulanglah kpd pembaca nk menilai diri masing2. Ape pon, kalo nk cari pasangan biarlah yg beriman ok? ahaahaa. Baek la sgt aku nih. Aduh. Sakit perot. Lapar!! Jom sape2 nk belanja aku makan. Daaaaa~

8 comments:

Farah Lavida said...

sy bdarh o..
stia?
dats 4 sure..huhu

Bukan Kerna Nama said...

oo. kuat jeles r ni?? hoho

nisyaheartz said...

penah buat entry pasal darah nie juga.

ku darah o lalalaaa

Bukan Kerna Nama said...

hahaha. seb bek aku bukan. muahaha

J. Love said...

gua B. so lu nak gua terus terang ape pasal lu? cepat cakap! gua tak fikir perasaan lu skrg!

Bukan Kerna Nama said...

hahaha. lu ckp je la pe pon..

Farah Lavida said...

kuat jeles??
huhu..sangaaaaat..=)

buckenminey said...

A and rhesus yg positive! tak boleh melakukan dgn santai itu susah nk percaye..uhuhuhu