Jun 8, 2010

MR. SANGKUT SUNGGUH MENYANGKUTKAN KEPALA! HAHA


Aku rasa dia mmg saje nk kenakan org dgn mengetag org2 yg dia rse xpuas ati. haha. Xpe Mr. Sangkut. Hari ni hari kau. muahahaha. Sungguh mencabar sekali soalan2 beliau. Aku akn cuba mnjawab dgn sejujur mungkin. Ape pon thanx sebab mengetag aku ye Mr. Sangkut! Jasamu d kenang. Zass~

1. adakah anda rasa anda hot?
Sangat HOT kerana sekarang cuaca memang sgt panas gila!

2. upload wallpaper yang anda guna sekarang.
Ok. Ini dia! 










3. cerita pasal wallpaper tersebut.
Hoho. Sebab dia awek aku la.

4. bila kali terakhir anda makan pizza?
Xsuka. Aku suka masakan mama aku!

5. lagu paling latest anda dengar.
DUNIA-BANGPES. Xdgr radio sgt. So, xkesah kalo ketinggalan.

6. apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Makan nasik goreng. pergh. sedap siot!

7. selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
Dah gtau hari 2. thanx tanya. ahahh

8. tag lagi lapan orang.
___, ___, ___, ___, ___, ___, ___, ___. Ok, Dah!

9. siapakah orang no. 1 kepada anda?
Xada.

10.katakan sesuatu kepada orang no.5
Em, dah nama pon xisi. cmne nk ckp..

11.no. 3 ada hubungan dengan sapa?
Xpaham bahasa ke?

12. bagaimana pula dengan no.4?
Hadooi!

13. pesanan kepada orang no. 6.
Seblom mkn penyepak, beh bek ko stop tanya soalan!

14. kata2 cinta untuk orang no. 2.
Urgh

15. adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
Lantak kau lah.

16. berikan 5 perkara yang anda tawu tentang orang yang mengetag anda.
nama: sangkut
umur: ikut umor penyangkut
makan: mee sangkut
minum: air hujan
pesanan: jgn sangkut sgt.

18. perasaan anda semasa buat tag ini.
Lapar sgt.

19. adakah anda tau si razman itu sengal.
razman?
2la, dari dulu lagi aku pesan dh.
Dia 2 ketegaq. xdgq ckp.

20. gay or less?
I want more!

4 comments:

Mr Sang Kut said...

lagi seminggu..
kucg ko jd putih..mcm...
mcm coment box ni
huhuk ^^

Ajelip™ said...

hahaha. kaler merah la. bru stylo!

Anonymous said...

bagus jawb tag,,
hehheheheeh

Anonymous said...

funny la :)