Jun 4, 2010

ATTENTION 2 ALL ANAK DARAs & JANDAs SEKALIAN !!

Haa. cheq ada ceghita sket nk habaq kt ampa suma. Kepada yg ada BF, BALAK, PAKWE, MARKA, TEMAN tapi MESRA, HUBBY-TO-BE, anda sudah di uji? bukan Uji Rashid. Bukan ujian pertengahan sem ataupon ujian memandu, tetapi ujian laki-laki anda 2. Dah? Belom? Dah ke belom ni?? Tolong jawab boleh x??? Cehh, Emo sensorang plak. Oke..

Di sini, Ketika ini, D saat ini, Pada hari ini, aku berminat nk berkongsi dan mengongsi apa yg aku tau n terbaca pasal Ujian Lelaki kpd Teman-teman Wanitanya. hehehh..

Lelaki memiliki banyak cara untuk menguji cinta anda. 
Memang kekadang nmpak dia mcm dh syok abeh kt ampa tapi, itu x bermaksud depa nk sangat kt ampa suma nih. Tidak dinafikan ratio laki ngn pompuan la ni 1 : 8.. Adakah hal ini menyebabkan pompuan lebih ramai yg menganggur dlm percintaan berbanding lelaki?? Jawapan nya TIDAK! Jika anda tahu cara yg seswai gitu. ahaxx

Macam2 cara laki ni uji cik-cik sekalian. Bagaimana nk tau anda lulus @ gagal ? Zasss~

G = gagal, L = lulus.


1)  MATERIALISTIK ATAU TIDAK : 
   Untuk mengetahui anda materialistik atau tidak, mereka akan uji anda dengan ini :







Memberi anda hadiah murah.

Reaksi anda : Bertanya-tanya soal harga dan x mau menyimpan barang tersebut. G
Reaksi anda : Gembira dan hadiah itu terus dipakai. L

Mengajak anda ke tempat makan murah.
Reaksi anda: Menolak, tidak mau makan dan buat wajah keji. G
Reaksi anda : Tidak keberatan dan lahap menyantap makanan tanpa mengira keadaan sekeliling. L

2) TAHAP KECUMBUAN KECEMBURUAN : 
    Laki-laki selalu ingin tahu apakah pasangannya jenis cemburu kuat @ x. Mereka   

    akan menguji dengan cara ini:

Mengenalkan anda pada teman-teman perempuannya.
Reaksi anda: Tunjuk muka x senang mcm nk gadoh dan bertanya-tanya pasal pompuan 2 setelah pertemuan. G
Reaksi anda: Comfort saja, tenang, bahkan memuji perempuan itu di depan dia. L

Telefon perempuan lain di depan anda.
Reaksi anda: Bersikap tenang seolah-olah hal itu bukan masalah rumahtangga pon. L
Reaksi anda: Mengamok dan mengatakan bahwa anda tidak suka dia menelepon perempuan lain. G

3) HUBUNGAN ANDA DENGAN ex-BF (mcm DANI dlm AdaMaya) : 


  Keinginan nak tahu dia cukup besar. Adakah perasaan anda masih ada pd kekasih       
    lama. Dia akan menguji dengan cara ini:

Bertanya soal khabar terakhir ex anda.
Reaksi Anda: " Oh dia sehat, baru td i jumpa dia. Kenapa u tnya? " G
Reaksi Anda: " Penting ke? Kan i dh ada u. " L

Bertanya bagaimana hubungan Anda dengan ex.
Reaksi Anda: Jawab dgn cool " Kawan bese je, x lebih dari 2." L.
Reaksi Anda: Jawab ngn gelojoh " Marah-marah sambil mengumpat dan menghina semahu nya ".  G.

4) KEEGOAN : 
    Lelaki xsuka perempuan ego yg asek nk menang sendiri. Bagaimana laki-laki   
    menguji tingkat keegoan anda?

Mengajak ke tempat yang anda tidak suka.
Reaksi anda: Menolak bersungguh-sungguh xmau menemani dia dan tetap memaksanya pergi ke tempat yg anda suka. G.
Reaksi anda: Tidak keberatan menemani, bahkan cuba untuk menyesuaikan diri. L.

Menolak ajakan anda dengan alasan ada janji dengan rakannya.
Reaksi anda: Memintanya memilih antara rakan atau anda. G.
Reaksi anda: Rilek je, dan membuat temujanji pd hari yg lain. L.









5) ALASAN ANDA MENYUKAINYA : 


   Dia juga ingin tahu apa sebenarnya motif anda menjalin hubungan dengannya,     
    kerana wang kah, handsome atau kebaikan hati nya? Dia kompom akan menguji    
    dengan ini :

Suatu hari dia akan ckp dia takde duit.
Reaksi anda: Xpe, anda belanja dia makan dan menonton. L
Reaksi anda: " Kalau gitu lain kali la kita jumpa. Tunggu awak ada duit ek. " G

Mengajak anda naik motor atau kenderaan awam.
Reaksi anda: Menolak dan memilih keluar dgn laki lain. G
Reaksi anda: Tidak keberatan dan enjoy selama perjalanan. L


Itulah dia serba sedikit yg dpt dikongsi bersama. Ha, tggu ape lagi? Pegi la mengorat laki2 yg hampir pupus 2. huahua. Tapi kena pastikan, adab dan kesopanan tidak dilupakan. Rapat mcm mana pon, selagi belom bergelar suami isteri yg sah, JANGAN ye cuba bukan2. muahaha. Ok itu saje. Dadada~

6 comments:

aesthetic said...

haha..nti nk try ngorat

coki - coki said...

hahah.
macam tuh ke ?
baru tahu. hee(:

Whoda said...

ouh realy...?
bleh caye ke? hekhek...

Bukan Kerna Nama said...

tulisan 2 xtau nape tunggang tebalik. xpe la kn. Pecayalah anak2 sekalian :)

Cik Bucken said...

wuhuhu.byk L dari G lahhh..=P

n's eeyda said...

good info lah.
:))