Jun 29, 2010

MERAH HANYA DARAH.


Huh~ Tersangat la bz. Sampai xde masa nk luangkan bersama meow2 terchenta.hoho.

Ok serius. Ini celita munya celita selam maa. Mukan lucu2 munya. D teroskan~

Aku teringat pesan nenek aku siang tadi. Tengah malam jgn pegi umah pusaka sorang2 kalau xde orang kt umah 2. Nanti moyang aku marah. Aku gelak je tym nenek aku ckp 2.. Bese la org dulu2 punya pemikiran kan. Skang aku dah pon melanggar pesan dia. Ada benda xelok ke akan jadi kt aku? Setakat ni belom lagi. Merah ngn Putih masih bersembang2 lagi kt beranda. Diorang ni xreti tgk jam hape. Sikit punya lewat ke diorg nak bersantai kt lua. Aku bape kali dah menguap dok kt bawah umah 2. Dengan nyamuk dtg gigit. Aku dok pk gak dari tadi, mimpi je kot aku ni. Tapi ternyata x sebab aku tgh menggigil kesejukan.

 Aku pon bercadang nak blah je la. Pape hal pagi esok aku story kat nenek aku. Baru aku nak mulakan langkah balik, ada orang bagi salam kt aku dari belakang. Menyirap darah aku tym 2. Terketar gak la nak jawab salam. Pandang2 je belakang, Merah tgh ushar ketat kat aku. Kali ni dia berbaju kebaya putih, selendang putih.. Sekali tgk mmg mcm puteri tapi bila teringat ketika 2 jam dah pon 3 pagi, mcm mana aku nk wat kool kan.. Aku pandang kiri kanan, cari Putih tapi dia xde.


Adoii! BZ LAGI!! Mahap la yer. Akan d sambong lagi! mau cepat ni~dadada 

2 comments:

nisya said...

alaaaa tengah part best niiiii

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

hoho. spain menang!