Jun 27, 2010

SAPE NAK KUCING JUGAK?

Kepada sesape yg xde meow2 lagi kt belognya dan inginkan sekor dua, sila angkat kening! Nak kira. hohoho.

Kalau yang dah ada tu, bagitahu la kawan2 yg nak kucing 2! Jgn kedekut! (bukan aku) muahaha

Alamak ai. Extra tym la pulak bola nih. Penat nya nak tggu. Penangan kopi pon da abeh.

Esok je la aku bagitau kt sesape yg nak meow2 mcm aku punya ni ek. hehe.

Kalo tidak ada je link nak amek meow2 2 kt bwh meow. Tapi aku da delete sket2 dia punya HTML.

Nak ke xnak korang ni? Mcm xnak je. Xnak xpe.. hoho. Ok. BYE! muahahaha.


nah, amek kau. pukul. pukul lagi! Kedekut sgt! huh. 

4 comments:

nisya said...

yeeeaaahh!! pukul2 azrif!! dekot sangat dulu heheee

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

hoho. ehh ghana mara ke quarter final! u.s.a kecewa! hoho

fara said...

hoooo..sy lah orangnya yang nak kucing tu...wowooww..nk2..tp nak kucing yg byk bulu ye..xnk kucing itam cm 2..x tomey..

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

eh byk songeh plak dia.. edit sndiri la. hoho