Jun 7, 2010

| TUAH SI MEOW HITAM |


mungkinkah dia akan pergi?

Yeay ! Tahniah kepada belog ini yg sudah mencecah usia dua minggu. Tepok tgn ramai2. hoho.
Kalo baby, 2 minggu dh boley mkn kanji kn? Aku pon xtau. Begitulah juga dgn belog ini. Sudah pandai berbicara sedikit sedikit.

Pertama-tama nya aku ingin mengucapkan syukur kerana masih berkesempatan utk menulis menaip apa yg aku rasa nk taip. Sangat2 x sangka aku akan mempunyai belog sbb aku ni jenis pemalas thp jamban. Mayb sbb tgh cuti n aku pon punyai byk masa utk buat bnda2 berfaedah dan yg kurang faedahnya. huehue.

Kedua-dua nya, aku nk berterima kasih kepada JAGA belog aku ni. Encik Meow2 d atas sana. Kerana adanya beliau d belog aku, ramai yg ingin berkenalan dgn beliau instead of the owner. Hohoho. Tapi xmengapa lah. Si meow2 ternyata telah berjaya membawa belog aku ke lembah populariti apabila beliau berjaya menambat hati wanita-wanita, tidak kira yg dara ataupon janda. ehehe.

Cuma aku kesiankan meow2 ni. Dia dok sensorang. Walaupon ada radio kt atas 2, tapi dia msti tetap berasa sunyi. aicehh. Siapa yg sudi nk jadi peneman meow2? Ataupon penjaganya? Kerana aku takot dia akan lari bila dia dh xtahan kebosanan. Hahaha. Ingat aku nk bagi kt korg ke? Mimpi ye. wahahaha.

Jadi, aku perlukan bantuan korang suma utk memberi nama kt meow2 ni.. Kesian dia. Punya lama aku bela, nama pon lom bg lg.. Tujuan aku adalah utk menghappy kan meow2. Walaupon dia xkesah, tapi aku rasa bersalah tgk dia xde nama. Kesian kn? Jadi, kepada yg sukakan meow2, marilah sama2 pikirkan nama yg seswai utk dia ek.. Kepada yg xsuka, xpe la. Abaikan aje entry kali ni ek. Entry ni khas buat meow2..

Sayangilah binatang kerana mereka hanya wujud d dunia sahaja..

Aku dedikasikan lagu Kucing Hitam by Bittersweet khas utk meow2 ku!
Mari melalak ramai2!!

  

5 comments:

starzieti said...

bg name die Beauty Black. pas tuh panggil die BB..ok x ? hehe

Bukan Kerna Nama said...

hoho. dia jantan. kang jd pondan lak ltak nma 2.. hehe

cik aiEnZ said...

ngehehe
kasi la nama dy black maria
haha
jgn2 sgt ta sedap tuh nama
hoho
act cr yg sedap2 smpai jumpe keyh
:D

Bukan Kerna Nama said...

okeh! suma search nama2 yg sedap skang! huhu

MISH LOLIPOP said...

buh jer nama die fabuloso..hoho