Jun 13, 2010

AKU SUKA...

Entry ini d buat khas untuk anak2 sekalian mengetahui apa yg Tuan kpd Meow2 suka. Korang nk tau ke, tanak tahu ke, korang kena amek tahu jugak! hohhoo. Aku tulis ni bukanlah utk memenuhi permintaan sapa2 ye. Ini adalah utk memuaskan napsu sendiri! muahaha. Sementara tunggu ENGLAND vs USA jap g, aku pon mengisi la masa lapang dgn menaip sesuka hati aje. Sape nk baca, baca la. Sapa nk tanya soalan pon buleh! hoho. Mari mengenal diri penulis dgn lebih dekat dan rapat. Gogogogo~

MAKANAN DAN MINUMAN KESUKAAN!

Kecuali batu, kayu, dan yg memabukkan. =)) yang laen sume d bedal secukup rasa.

BINATANG KESUKAAN!

 Opkos la KUCING!! Kambing, Ayam dan Ulat Beluncas. Pernah membela hamster. Tapi dh mati. (T.T)
Pasni nk bela anak harimau. Sangat comel kan. 

ORANG KESUKAAN!

X boleh cakap! hoho. Kalo artis2 pula, minat Juliana Evans, Marshanda, Avril, Taylor Swift, dan cewek2 Korea. Seperti Wonder Girls, Girls Generation, Han Ga In, Lee Da Hae, Yoon Eun Hye dan ramai lagi! Aku memang minat pompuan sebab aku x gay. hoho. Sangat gelenyar ye.

BENDA KESUKAAN!

Sangat minat gitar tapi xmampu lagi utk memiliki satu set gitar elektrik. Sangat2 sedih. Sape nk sponsor leh bgtau. Tima kaseh bebanyak....

WARNA KESUKAAN!

Sangat suka warna Merah, Hitam dan Putih. Itu sahaja. Jangan byk tanya. huh.

KEADAAN KESUKAAN!

Sejuk, nyaman dan yang menyegarkan pale hotak. Tidak sesak dgn penghuni2 alam yg laen, tenang, kool, fleksibel dan produktif. eerr..

GAMBAR KESUKAAN!

Yang kreatif, inovatif dan yg bernyawa. Maksudnya, banyak perkara yg boleh d jelaskan dgn hnya sekeping gmbor. Bukan gmbor2 xXxXx. hohoho.

JENAMA KESUKAAN!

Bukanlah seorang yg suka ke shopping kompleks. Xkesah pasal jenama. Kalo nk bagi hadiah, bagi aje ape jenis pon. Kompom aku amek. ehhehe.

KERETA KESUKAAN!

Aku ada ter pk nk mintak kete ni kt kwn baek aku sempena besday nanti. Sangat2 tomeyy! Tapi aku tau, hanya pelempang yg aku akn dapat. urgh.

SUKAN KESUKAAN!

Jangan tanya! Opkos benda yg bulat bergolek2 dan menjadi rebutan seramai 22 orang d tgh padang! tak termasuk pengadil dan penjaga garisan.

EMOSI KESUKAAN!

Marah2, cuba menenangkan diri dan akhirnya gelak sorang2! Itulah aku.
>>  >>...

PERKARA KESUKAAN!

Semestinya tidur yg lena sepanjang zaman.


BELOG KESUKAAN!

Haa. Nak tau aku suka belog sape?? cikidout~
Op. Xleh. Nanti diorang perahsan pulak. laen kali aje ye. huhu

 KESUKAAN SAHAJA!

Sukakan org yg simply delicious.ahahh. Rambut paras bahu dgn lencongan menarik mengikut bentuk wajah. Yang ckp banyak. Yang lawak. Yang menarik. Yang mata bulat. Yang idung terpacak. Yang kalut. Yang bijak. Yang x pandai masak. Yang menghormati. Yang memahami. Yang demokrasi. muahaha. Yang comey. Yang x bape nk comey. Yang x comey langsung. Yang bergelar manusia. Yang menerima diri ini seada nya. Dan yang tengah membaca tu! huahuahua. Yang paling penting! Yang solehah iaitu anak pakcik Leman, sedara Tok Siak. muahahaha. Bukanlah! Memandai je. Yang mencintai sang pencipta lebih daripada aku. Haa. Anda memenuhi semua klasifikasi ini? Bagus2. Sudah ada seseorang yg d jadikan untuk anda.  Yakni jodoh anda sendiri. So, doa2 lah moga dapat jodoh yg seswai dgn tingkah laku anda. 

Eh2, bola nk start dah. Gua chow dulu ye. Jom ikot gua tgk bola. Megi dan kopi o juga perlu ada supaya nanti bola tidak tgk anda. hohoho. Chiooowzz! Ha. Sape ada soalan, sila la tanya ye. Aku tgh rajin nk menjawab. Yang xde soalan pon, adakan soalan dan tanye jugak. hoho. Bubbye!




5 comments:

Anonymous said...

nak ngorat boleh tak? hahahaaa gurau2 :)

Ajelip™ said...

ahah. ahah. boleh2!! hohoho

1st half= seri 1-1.. kita nantikan 2nd half pulak ye

Ajelip™ said...

dan 1-1 adalah full time juga. adoyaii england2..

Cik Bucken said...

hemster itu sgt susah nak bele kan??bile da beranak nnt die mkn anak sendiri..pasni kene tukar peribahase..macam hemster makan anak, bukan haruan lagi,,wohoho

Ajelip™ said...

ow yeke? hari tu bela sekor je. nama dia susie. Xpasti jantina dia. hoho